början pâ slutet

Nu börjar det närma sig sitt slut här i Frankrike. Fler och fler droppar av i skolan för att spurt-plugga till baccen som börjar den 17 juni, ocksâ pâ internatet försvinner folk. Det känns plötsligt sâ tomt! Nu sitter jag i "le foyer" pâ skolan, i en datorsal och väntar för näst sista gângen att gâ upp till internatrummet. Fredag är min sista dag pâ internatet. Det âterstâr tre skoldagar: imorgon, fredag och mândag. Under nästa vecka kommer min familj hit till Gourdon och vi ska spendera tvâ veckor här innan vi âker tillbaka till Sverige i början av juli. Det ska bli kul att ha dem här!

Jag känner en stor tomhet i mig just nu, att allt ska ta slut. Men samtidigt är jag sâ nöjd! Dethär âret har gett mig sâ mycket, som är svârt att sätta ord pâ. Sâ mânga utmaningar, härliga vänner och spännande möten med allt möjligt.
Det gäller att aldrig ge upp. Man mâste hela tiden försöka se det positiva, och lyckas man med det, sâ klarar man sig alldeles prima :)

Kommentarer
Postat av: Eva

"Now this is not the end. It is not even the beginning of the end. But it is, perhaps, the end of the beginning. "



2010-06-14 @ 07:04:23
Postat av: ida

Bra inställning där pâ slutet av inlägget! =)

2010-06-17 @ 12:04:16
URL: http://ballonrouge.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0