mitt första videoblogg-inlägg!

Hoppsan hejsan alla mina tusentals läsare! Idag ska jag introducera en hejdundrans ny sak på min blogg - nämligen ett videoblogg-inlägg! Jag vet inte hur man lägger upp ett videoklipp på bloggen, men här har ni i alla fall youtube-länken till den:

http://www.youtube.com/watch?v=DXVfn-p8N3o

Översättning(videon är på franska):
Hej allihopa!
Idag är det söndag, den 14 februari, alltså Alla hjärtans dag. Klockan är fyra och jag är utomhus. Jag slutar aldrig av att förundras över naturen, den är verkligen fantastisk vacker! Blandningen med kullar och dalar bildar en magnifik landskapsvy! Denhär helgen har jag inte gjort något speciellt, förutom klättringen på fredagsvällen. Under de följande två veckorna har jag vinterlov, och då ska jag bl.a. flytta till en ny värdfamilj. På tisdag ska jag flytta dit. Efter det ska jag åka till Paris med dem. I Paris ska jag också träffa min mamma. Det var nog allt jag har att säga. Jag hoppas att allt är bra med er. Hejdå.

Här är en annan länk till en bra låt:
http://www.youtube.com/watch?v=RSNmgE6L8AU&feature=channel

Hoppas verkligen att ni har det jättebra, för det har jag!
 

Kommentarer
Postat av: Jennika

Här är det bra! Bara en vecka kvar till sportlovet =)

2010-02-14 @ 23:37:37
Postat av: Moa

Kulkul. Sånt här tycker vi om! =D

2010-02-16 @ 18:26:46
Postat av: Becka

Det var visserligen ett tag sedan jag läste franska, men jag tycker att ditt uttal låter jättebra! =)

Ha det så bra i Paris! Ser fram emot uppdateringar om den nya värdfamiljen =)

2010-02-17 @ 16:55:24
Postat av: Antonia

Hej! Jag undrar om du kunde skriva lite tips på hur du klarat av att lära dig franska? Och hur du lärt dig.. Vore jättekul att läsa:) /Antonia

2010-03-02 @ 14:53:26
URL: http://antoniajanine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0