JAG ÄR SÂ HÄRLIGT GLAD ÖVER ATT VARA HÄR!

Jag är sâ glad över att vara hâr i Frankrike, att vara hâr i Gourdon. Det är sâ mycket kul som händer hela tiden, och det är sâ mânga trevliga personer jag träffar varje dag! Hur mânga gânger har jag inte sagt hur "dött", litet och tomt Gourdon är? Jag menar är bor ju bara 4000 pers - det är inte mycket! Men jag börjar nu digga läget rejält! I och for sig, ärligt, sâ det finns inte jâttemycket att göra pâ helgerna här. Men lâr man känna härliga människor, och bor hos en sjysst värdfamilj sâ gör det faktiskt ingenting. Med alla som jag lârt känna kan man spendera mycket tid...
Man fâr liksom använda sin kreativitet och försöka luska fram aktiviteter för att ha saker att göra.

Nu har jag bara idag och imorgon i skolan, sedan har vi tvâ veckors vinterlov. Sâ härligt! Dâ ska jag byta värdfamilj och sedan âka med dem till Paris. Paris, je t'aime! Kan aldrig fâ nog av denna goa storstad!

ps. fick 14/20 pâ filosofiessän i Bac Blanc! Förvânad? - Jo, det blev jag verkligen!




Kommentarer
Postat av: Becka

Så härligt att höra att du har det bra =)

Hoppas att du får det kul i Paris! Här i Sverige får vi inte lov förrän vecka 8, och då bara i en vecka. Menmen, man ska inte klaga :P

2010-02-11 @ 19:17:06
Postat av: Becka

Och grattis till filosofin förresten!

2010-02-11 @ 19:17:45
Postat av: Eva

Congrat! till filosofin. Inte illa! Cogites ergo es.

2010-02-12 @ 18:41:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0